چه مرحله است کراتینین 5.1 در و چگونه آن را پایین تر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مرحله است کراتینین 5.1 در و چگونه آن را پایین تر

چه مرحله کراتینین 5.0 در و چگونه آن را پایین تر است؟ در درمانگاه، سطح کراتینین 5.0 است در مرحله 4، بدون کنترل خوب، آن را به مرحله پایان به سرعت در حال لغزش بیماری کلیوی، به طوری که تقاضا بیمار را درمان به موقع. سپس هر راه می تواند سطح کراتینین بالا کاهش وجود دارد؟
چرا کراتینین بالا می رود؟
شما می دانید، کراتینین زباله از سوخت و ساز بدن عضلانی است و آنها باید از طریق گلومرول کلیه ما فیلتر شده و سپس توسط ادرار تخلیه می شود. اگر گلومرول ها آسیب دیده و GFR (تابع فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این ضایعات نخواهد شد اجازه خاموش، سپس این سموم در خون باقی بماند، به همین دلیل است کراتینین سرم را نشان می دهد بالا
آیا راه هایی برای کاهش سطح کراتینین بالا وجود دارد؟
از بالا ما می توانیم می دانیم که سطح کراتینین بالا توسط کاهش از GFR ایجاد می شود، بنابراین تا زمانی که ما می توانیم برخی راه هایی برای بهبود سطح GFR پیدا کنیم، می توانیم سطح کراتینین بالا را کاهش دهد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی گیاه چینی سنتی، می تواند سطح GFR به بازسازی گلومرول آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد. بنابراین می توان آن را بهترین راه برای کاهش سطح کراتینین بالا.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، ترکیب جوهر تقریبا تمام انواع گرفتن دهان و برنامه داروهای گیاهی خارجی، شده است در تعمیر عملکرد کلیه آسیب دیده است که فقط اختلال نمی نکروز بالغ. به طوری که است که می گویند، شما نیاز به آن را قبل از بافت کلیه می رود نکروز.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: